+86 18932905187 Email: info@apmsino.com

L'usu è e precauzioni di a Seed Cleaning Machine

A serie di Seed Cleaning Machine pò pulizziari i varii graneddi è culturi (cum'è granu, granu, fasgioli è altri culturi) per ghjunghje u scopu di pulizziari sementi, è pò ancu esse usatu per i graneddi cummerciale.Pò esse ancu usatu cum'è classificatore.

U Seed Cleaning Machine hè adattatu per e cumpagnie di sementi à tutti i livelli, splutazioni è dipartimenti di ripruduzzione, è ancu per a trasfurmazioni di granu è oliu, di trasfurmazioni di prudutti agriculi è laterali, è di dipartimenti di compra.

A sicurità di l'operazione hè impurtante

Pulitore di sementi

(1) Prima di principià

①L'operatore chì usa a macchina per a prima volta, leghjite attentamente stu manuale prima di accende, è fate attenzione à i segni di sicurezza in ogni locu;

②Verificate se ogni parte di fissazione hè allentata, è stringe s'ellu ci hè;

③U situ di travagliu deve esse livellu, è aduprà a vite di u quadru di a macchina per aghjustà u quadru à una pusizione horizontale, aghjustà à una altezza adatta, è i quattru pedi sò equilibrati;

④Quandu a macchina hè viota, ùn aghjustate micca l'ingressu di l'aria di u fan à u massimu per evità di brusgià u mutore.

⑤Quandu u fan hè iniziatu, ùn sguassate micca a reta protettiva nantu à u quadru per impedisce l'inalazione di oggetti stranieri.

(2) À u travagliu

① A tramoggia di l'elevatore hè strettamente pruibita per alimentà un intricatu faciule è impurità in massa, etc.;

② Quandu l'elevatore funziona, hè strettamente pruibitu di ghjunghje à u portu di alimentazione cù a manu;

③ Ùn impilate micca oggetti pesanti o mette a ghjente nantu à a tavola di gravità;

④ Se a macchina si rompe, deve esse chjusa per u mantenimentu immediatamente, è hè strettamente pruibitu di sguassà u difettu durante l'operazione;

⑤ Quandu si scontra un fallimentu bruscu di l'energia durante u funziunamentu, u putere deve esse tagliatu in u tempu per prevene l'iniziu bruscu di a macchina dopu un accensione brusca, chì pò causà un accidente.

(3) Dopu chjusu

① Tagliate l'alimentazione principale per prevene accidenti.

② Prima di taglià u putere, assicuratevi chì a tavola di gravità hà un certu spessore di materiale per assicurà chì u megliu effettu di selezzione pò esse rializatu in pocu tempu dopu à u prossimu startup;

③ A macchina deve esse pulita s'ellu ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu, è a macchina deve esse posta in un ambiente seccu.


  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Dec-31-2021
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    A casa

    Pruduttu

    Whatsapp

    Nantu à noi

    Inchiesta